EJ 295

DESIGNET DER INVITERER TIL HYGGE

EJ 295 er en smuk videreførelse af den klassiske EJ 220 sofa som Erik Jørgensen designede i 1970.

Pressemeddelelse DK Press release UK pressmeddelande SE pressemitteilung DE

Erik Jørgensen Designteam har med chaiselong sofaen EJ 295 ønsket at sætte fokus på en sofa som hele familien kan samles i. Med dens enkle formsprog og reference til den stilrene EJ 220 sofa, skabes den perfekte balance mellem en lounge sofa og en klassiker. Et nyt tiltag i designet er de løse puder. De løse sidepuder giver sofaen et casual look samtidig med, at de sikrer en god komfort, der understreges af ryghynderne.

”Med EJ 295 ønskede vi at bruge det bedste fra vores klassiske tidløse sofadesign og kombinere det med de krav forbrugerne har i dag til deres sofa. Derfor er designet skabt til at hele familien kan samles her. Det er essensen af en indbydende lounge sofa” udtaler Niels Jørgensen, direktør for Erik Jørgensen Møbelfabrik.

Elegante detaljer

Sofaen har elegante pulverlakerede ben udført i trykstøbt aluminium, der giver sofaen et let udtryk. Den indvendige sæderamme er udført i bøgetræ, og puderne har smukke detaljer som kapstikning langs kanten og nedtræks-syninger.  Det er solide materialer, der sikrer en lang levetid, der understreges af de vendbare puder.

Høj siddekomfort

Vi sætter en ære i at vores produkter er mere en blot smuk design, det er også godt håndværk og kvalitetsmaterialer. Puderne i EJ 295 er bygget op om en skumkerne og med dunvår udenom, dette giver en meget formstabil pude.

Lær mere om 295

EJ 295 sofa