Eyes Lounge Arm

Eyes Lounge Arm Chair

Med et skulpturelt og ekspressivt udtryk er den nye lounge stol Eyes Lounge Arm seneste nye tilføjelse til Eyes kollektionen. Stolen nærmest omfavner dig og indbyder til hygge og afslapning.

Pressemeddelelse DK Press release UK pressmeddelande SE pressemelding NO pressemitteilung DE

Eyes Lounge Arm er designet af den danske designduo Foersom & Hiort-Lorenzen, der med Lounge Arm stolen har udvidet Eyes kollektionen endnu engang.

”Med den nye armstol har vi kompletteret Eyes familien med et markant nyt møbel, der har stor visuel udstråling” fortæller Johannes Foersom.

En naturlig efterfølger

Eyes Lounge Arm er en naturlig følge af successen eer lanceringen af spisebordsstolen Eyes Arm i 2016. Lounge stolen indbyder med sit lave sæde og brede favn til afslapning og hygge. De afrundede former, knapperne i ryggen og den smukke polstring er blevet synonymt med Eyes kollektionen og det gælder også for det nyeste medlem.

”Eyes er et produkt af vores kendskab til EJ som virksomhed. Kollektionen udnytter den store håndværksmæssige kunnen og de unikke kompetencer, der findes i virksomheden. Der er mange andre virksomheder, der ikke er i nærheden af at kunne de håndværksmæssige ting som Erik Jørgensen ubesværet laver,” siger Foersom.

Lounge stolen kan leveres med understel i stål eller træ. Uanset valg af tekstil og ben er Eyes Arm Lounge den perfekte stol både i det private hjem eller på kontoret på grund af den høje siddekomfort.

Lær mere om Eyes Lounge Arm Chair

Eyes Lounge Arm